payleven logo payleven and SumUp are now one company. CloseLearn more

Enjoy the same product and service level from payleven as before


Any questions? Take a look at our FAQs or contact us at 015360858

Turite klausimų? Mes turime atsakymus!

Kuris išmanusis telefonas / planšetinis kompiuteris yra suderinamas su SumUp kortelių skaitytuvu?

Norint naudotis SumUp, Jums reikia tik išmaniojo telefono ar planšetinio kompiuterio su internetu. Jei naudojate Android įrenginį, turėtumėte turėti Bluetooth 4.0 versiją ir įdiegtą 4.4 Android operacinę sistemą.

Jei naudojate iOS, Jums taip pat reikia Bluetooth 4.0 ir ne senesnės nei iOS 8.0.0 operacinės sitemos. Daugiau informacijos rasite čia.

Pastaba iOS naudotojams: programėlė iš pradžių bus nustatyta anglų kalba. Jei norite naudoti programėlę lietuvių kalba, prašome peržiūrėti šį nustatymų vadovą. Daugiau informacijos rasite čia.

Kiek tai kainuoja?

Vienkartinė kortelių skaitytuvo kaina – 79,00 EUR (be PVM).

Už kiekvieną priimtą debeto ir kredito kortelių operaciją mokate 2,75% operacijos mokestį.

Nėra jokių papildomų išlaidų. Nėra mėnesinių mokesčių, fiksuotų išlaidų ar minimalaus mokesčio.

Kiek laiko užtrunka įsigyti ir pradėti naudoti kortelių skaitytuvą?

Jei užsiregistruosite ir užsisakysite kortelių skaitytuvą šiandien, įrenginys bus išsiųstas vos gavus Jūsų mokėjimą.

Pristatymo laikas po apmokėjimo yra 5-7 darbo dienos.

Gavę kortelių skaitytuvą, turėsite jį nustatyti ir atlikti bandomąją operaciją. Ją atlikus, galėsite priimti kortelių mokėjimus.

Kaip sujungti skaitytuvą su savo išmaniuoju telefonu / planšetiniu kompiuteriu?

Viskas, ką Jums reikia padaryti, tai naudojantis Bluetooth sujungti SumUp Air kortelių skaitytuvą su išmaniuoju telefonu ar planšetiniu kompiuteriu. Visos instrukcijos yra nurodytos programėlėje. Detalūs nurodymai, kaip nustatyti kortelių skaitytuvą yra čia.

Kaip priimti kortelių mokėjimus?

Tai yra nuoseklus vadovas, kaip priimti kortelių mokėjimus su SumUp Air skaitytuvu. Tai lengva. Mes pažadame:

Atverkite SumUp programėlę Jūsų išmaniajame telefone ar planšetiniame kompiuteryje ir prisijunkite, naudodamiesi Jūsų registruotu el. pašto adresu ir slaptažodžiu.

Įveskite norimą sumą. Taip pat galite įvesti aprašymą atitinkamame lauke. Kai baigsite įvesti visus duomenis, paspauskite „Mokėti“.

Kortelių skaitytuvas automatiškai įsijungs ir prijungs prie Jūsų įrenginio.

Dabar Jūsų klientas turi galimybę sumokėti naudodamasis bekontakte, lustine ar magnetine kortele.

Jei klientas nori mokėti bekontakte mokėjimo parinktimi naudodamasis ALR kortele, kortelę tereikia pridėti prie skaitytuvo. Kadangi ALR antena yra kortelių skaitytuvo viršuje, klientas turėtų plokščiai pridėti kortelę viršutinėje kortelių skaitytuvo dalyje. Pridėjus kortelę prie skaitytuvo bus išgirstas pyptelėjimas, taip pat užsidegs 4 šviesos diodai, kurie parodys sėkmingą duomenų perdavimą. Tuomet klientui reikės patvirtinti mokėjimą PIN kodu arba parašu.

Jei Jūsų klientas nori sumokėti naudodamasis lustine kortele, kortelę reikia įdėti į skaitytuvo viršuje esantį lizdą (viršutine kortelės puse lustu į priekį). Klientas tuomet turi patvirtinti mokėjimą PIN kodu arba parašu. Jei Jūsų klientas nori mokėti magnetine kortele, jis turi perbraukti kortelę skaitytuvo viršuje. Kortelė turi būti atsukta magnetine juostele į priekį. Klientas tuomet turi patvirtinti apmokėjimą PIN kodu arba parašu.

Svarbu: naudokite magnetinės juostelės nuskaitymą tik tuo atveju, jei Jūsų kliento kortelėje nėra lusto arba ji nėra bekontaktė, nes tai yra mažiausiai saugus būdas atlikti mokėjimą.

Norėdamas patvirtinti mokėjimą, Jūsų klientas į kortelių skaitytuvą įveda savo 4 skaitmenų PIN kodą ir paspaudžia žalią žymę arba patvirtina mokėjimą pasirašydamas Jūsų išmaniojo telefono / planšetinio kompiuterio ekrane ir paspausdamas mygtuką „Įvesti“. Kortelių skaitytuvas Jums praneš, ar prašoma PIN kodo, ar parašo.

Svarbu: ar mokėjimo patvirtinimas atliekamas naudojant PIN kodą, ar parašą, priklauso nuo nustatymų, kurie saugomi kliento kortelės luste. Nei Jūs, nei Jūsų klientas negali nuspręsti, kuriuo būdu patvirtinti mokėjimą.

Jūsų kortelių skaitytuvas ir Jūsų programėlė parodys pranešimą, patvirtinantį, kad operacija buvo sėkminga.

Jūs galite išsiųsti kvitą Jūsų klientams, įvedę jų el. pašto adresą arba mobiliojo telefono numerį į atitinkamą laukelį. Taip pat turite galimybę atspausdinti kvitą.

Sveikiname! Jūs ką tik sėkmingai atlikote mokėjimą su SumUp Air. Tai iš tiesų lengva, ar ne?

Kokias korteles galiu priimti?

Galite priimti visas Visa, V PAY, Mastercard ar Maestro kredito arba debeto korteles.

Kaip mano klientas gauna mokėjimo kvitą?

Po sėkmingo operacijos apdorojimo turėsite galimybę išsiųsti kvitą el. paštu arba trumpąja žinute. Tiesiog įveskite Jūsų kliento el. pašto adresą arba mobiliojo telefono numerį ir paspauskite mygtuką „Siųsti kvitą“.

Ši trumpoji žinutė ir el. laiškas yra iš SumUp, todėl Jums tai nieko nekainuos. Jūs taip pat turite galimybę prijungti kvitų spausdintuvą. Sužinokite daugiau apie kvitus čia.

Kiek laiko užtruks, kol gausiu išmokėjimą?

Atsiskaitymo procedūra paprastai trunka 3-6 darbo dienas nuo operacijos datos iki tos dienos, kai lėšos atsiranda Jūsų banko sąskaitoje. Kartu su kiekvienu išmokėjimu į Jūsų banko sąskaitą, gausite ir mokėjimų ataskaitą (PDF formatu), išsiųstą el. paštu, kurioje bus nurodyta kiekviena atsiskaitymo metu įvesta operacija. Be to, Jūs galite patikrinti visų Jūsų operacijų būseną savo asmeninėje SumUp paskyroje, esančioje sumup.me.

Ar galima gauti visų operacijų išrašus savo buhalteriui arba mokesčių inspekcijai?

Taip, Jūs gausite mokėjimų ataskaitą (PDF formatu) apie kiekvieną sumą, pervestą į Jūsų banko sąskaitą.

Taip pat gausite mėnesines visų operacijų ir mokėjimų suvestines bei atskirą PDF dokumentą su visais Jūsų mokesčiais už operacijas.

Šiuos dokumentus galite tiesiogiai pateikti Jūsų buhalteriui ar mokesčių inspekcijai.

Ar yra verslo kategorijų, kurių nepalaikote?

Taip, kaip reguliuojama įmonė mes veikiame laikydamiesi griežtų finansų reguliavimo institucijų, kortelių schemų (Visa, Mastercard) ir mus aptarnaujančio banko nustatytų reikalavimų.

Mūsų licencija nėra neribota, todėl ne kiekvienas verslo modelis yra palaikomas. Čia galite rasti visų draudžiamų įmonių tipų sąrašą.

Aš dažnai keliaujau į užsienį. Ar galiu naudotis SumUp?

SumUp kurį laiką galima naudotis ir kitose šalyse, kuriose mes teikiame mūsų paslaugas. Prašome patvirtinti, kurioje šalyje vykdysite savo veiklą, kodėl aplankysite šią vietovę, taip pat tikslią datą, kada Jūs priimsite mokėjimus šioje šalyje. Čia yra visų šalių sąrašas:

  • Airija
  • Austrija
  • Belgija
  • Brazilija
  • Bulgarija
  • Čekija
  • Čilė
  • Danija
  • Estija
  • Graikija
  • Ispanija
  • Italija
  • Jungtinės Amerikos Valstijos
  • Jungtinė Karalystė
  • Kipras
  • Latvija
  • Lenkija
  • Lietuva
  • Liuksemburgas
  • Malta
  • Nyderlandai
  • Norvegija
  • Portugalija
  • Rumunija
  • Slovakija
  • Slovėnija
  • Suomija
  • Švedija
  • Šveicarija
  • Vokietija
  • Vengrija

Turite daugiau klausimų? Atsiųskite mums žinutę.

Prašome palaukti, kol gausite atsakymą iš mūsų pagalbos skyriaus. Tai gali užtrukti iki 24 valandų.

SumUp naudoja slapukus, kad galėtų suteikti geriausią įmanomą tinklalapio patyrimą. Naudodamiesi šiuo tinklalapiu, Jūs sutinkate su mūsų slapukų politika.

×